ساندیس و نی

امام خامنه ای / عمارها / جنگ نرم / بیداری اسلامی / هنر ایرانی اسلامی / نقد
  • Panahian_Tarikhe Eslam
  • Maddahi_Enghelabi_01
Chrysanthemum1 Desert2 Hydrangeas3 Jellyfish4

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

یک روز شهید بهشتی منافق خوانده میشد / در جلسه ای که با حضور حضرت آقا به شهید بهشتی توهین شد ، آقا فرمودند : «نشستن در جلسه‌ای که به آقای بهشتی توهین می‌شود، حرام است» و جلسه را ترک کردند .

یک روز در مسجد هدایت تهران کسی جرات نداشت از شهید مطهری حرف بزنه .

یک روز در روزنامه کیهان سید شهیدان اهل قلم رو مورد شماتت قرار داد و روزی که این شهید پر کشید در مراسم تشییع که در دانشگاه امام صادق ( علیه السلام ) برگزار شد همه از پیام تسلیت امام خامنه ای نسبت به این شهید تعجب کردند .

و امروز به نام دین به عمار امام خامنه ای حمله رسانه ای میشود ... / البته به کام دشمنان انقلاب ...

یک سایت معلوم الحال مثل صراط المتحجرین یا صراط الشیطان که با کسی عقد اخوت نبسته حتی با اهل بیت  ( علیهم السلام ) و ولی فقیه و اولیای الهی ، میشود عامل تفرقه و نشر اکاذیب و بداخلاقی رسانه ای و فتنه.

اما ماجرا آن جایی تلخ میشود که از خواص مذهبی بی بصیرتی و سطحی نگری و رفتار ناجوانمردانه سر میزند .

و صد البته بدتر آن است که کسی مثل حسن عباسی مورد هجمه قرار میگیرد که همواره مدافع انقلاب و دین و قرآن و اهل بیت بوده و در برابر دشمنان یک خط شکن تمام عیار .

در مسئله ی پخش انیمیشن هایی چون پینوکیو که توهین به حضرت یونس (ع) بود / یوگی که توهین به حضرت نوح بود / پاندای کونگفوکار که به حضرت موسی اهانت میکرد / کشیدن کاریکاتور پیامبر اعظم و ... چه کسی در برابر آن ایستاد ؟

 

در دوران اصلاحات و فتنه 88 چه کسی از این دانشگاه به آن دانشگاه و از این همایش به آن همایش  عمار گونه به تعبیر امام خامنه ای گره گشایی میکرد ؟

 

در مسئله ی فتنه ی اقتصادی و اقتصاد ربوی که توسط رهبری و علمایی همچون آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی و دیگر علما مطالبه شده و هنوز بر زمین مانده چه کسی دارد فریاد میزند ؟

 

چه کسی با ارائه دکترین مختلف مردم و جوانان زیادی را بر علیه آمریکا و اسراییل میشوراند و آگاه میکند ؟

 


و اما وای بر صراط و همه متحجرین که با پخش 30 ثانیه از سخنرانی 3 ساعته سال 85 که واقعا زیباست ، پیراهن عثمان علم میکنند .


 

من از حرف استاد این گونه برداشت دارم که حضرت مهدی (عج ) احتیاج به یاری داره که پارکاب حضرت باشه دیوانه نمیخواهد . ( این الطالب بدم المقتول بکربلا )

آیا نعوذ بالله حضرت عباس و حضرت علی اکبر و دیگران دیوانه ی امام حسین بودن ؟؟؟؟؟
آیا گفتن لفظ دیوانه مورد تایید امام خامنه ای هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا در بیت رهبری کسی جرات نداره از این اشعار بخونه ؟؟؟؟؟؟؟
آنها که از این شعرا میخونن از چه کسی تاسی کردن ؟؟؟؟؟؟؟
دعاهای مفاتیح آمده تا ما بدانیم چگونه باید با خدا و اهل بیت سخن بگوییم / در کدام دعا لفظ دیوانه مورد استفاده قرار گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟
حرف استاد این بود که حضرت مهدی نمی آید بلکه ما باید به سوی او حرکت کنیم تا او را بیابیم/ با جارو کردن کوچه حضرت نمیاد / عاشق چشم و ابروی هیچ نسلی نیستن
منظور استاد آن است که ما باید خون حضرت رو مطالبه کنیم نه آنکه بی جهت خودزنی کنیم و بگوییم دیوانه هستیم آن وقت هر کس فیلم ما را ببیند بگوید اینها دیگه کین ؟!


و اما در آخر شما رو برای درک بهتر موضوع به لینک های زیر دعوت میکنم :

1 - دانلود فایل تصویری کامل این سخنرانی تحت عنوان «خوب بد زشت در نبردی مشکوک» که در حوزه سیاست خارجی در اردیبهشت سال ۸۵ در دانشگاه بوعلی سینا همدان ایراد شده بود

2 -

3-

 

  • ابوالفضل ـــ